Как се извършват доставките?
Доставките се извършват с куриерска фирма. Работим с Еконт и Спиди, като при завършване на поръчката си можете да изберете предпочитаната от Вас куриерска фирма, както и дали желаете доставка до офис или до адрес.
Как се опаковат поръчките и какви данни съдържат придружаващите документи?
Пратките се опаковат в непрозрачна опаковка, като не е видимо съдържанието на пратката и то не може да бъде познато разкрито дори и при напипване.
В товарителницата не е изписано името на сайта или съдържанието на пратката. Описанието на пратката е “Козметика”. За изпращач се вписва наименованието на дружеството, с което оперираме.
Важно!
При избрана опция за плащане “Наложен платеж – Пощенски паричен превод/ Плащане при доставка” куриерът ще Ви издаде разписка за пощенски паричен превод на стойността на дължимия наложен платеж. Моля съхранете този документ, защото той доказва плащането на сумата и служи за касова бележка за извършеното плащане.
Ако куриерът пропусне да Ви предостави разписка за платената сума, моля изискайте я! Тя ще Ви послужи в случай на рекламация.
Какъв е срокът за доставка?
Срокът за изпълнение на поръчките зависи от наличността на заявените продукти. Стандартният ни срокът за доставка е от 3 до 5 работни дни. Срокът започва да тече от потвърждение на поръчката Ви от наш служител.