Как се извършват доставките?

Доставките се извършват с куриерска фирма. Работим с Еконт и Спиди, като при завършване на поръчката си можете да изберете предпочитаната от Вас куриерска фирма, както и дали желаете доставка до офис или до адрес.

Как се опаковат поръчките и какви данни съдържат придружаващите документи? 

Пратките се опаковат в непрозрачна опаковка, като не е видимо съдържанието на пратката и то не може да бъде познато разкрито дори и при напипване. 

В товарителницата не е изписано името на сайта или съдържанието на пратката. Описанието на пратката е “Козметика”. За изпращач се вписва наименованието на дружеството, с което оперираме. 

Важно!

При избрана опция за плащане “Наложен платеж – Пощенски паричен превод/ Плащане при доставка” куриерът ще Ви издаде разписка за пощенски паричен превод на стойността на дължимия наложен платеж. Моля съхранете този документ, защото той доказва плащането на сумата и служи за касова бележка за извършеното плащане. 

Ако куриерът пропусне да Ви предостави разписка за платената сума, моля изискайте я! Тя ще Ви послужи в случай на рекламация. 

Какъв е срокът за доставка? 

Срокът за изпълнение на поръчките зависи от наличността на заявените продукти. Стандартният ни срокът за доставка е от 3 до 5 работни дни. Срокът започва да тече от потвърждение на поръчката Ви от наш служител.